Calamiteiten

U heeft een boeking gemaakt, maar op het allerlaatste moment moet u een vlucht wijzigen. Of u staat op Schiphol en u heeft de vlucht gemist. Paspoort vergeten. Uw terugvlucht is uit het schema gehaald (technisch onderhoud van het toestel), uw bagage is niet aangekomen, er is vertraging, de vlucht is overboekt..

Er zijn tal van redenen te bedenken waarvoor u ons na kantoortijd moet kunnen bereiken in geval van nood.

OpenSkies.nl biedt u hulp. Hetzij door u direct van advies te voorzien, hetzij door direct contact op te nemen met de employee achter de incheckbalie, bij een ticket office, bij een hotelreceptie of een autoverhuurstation.

Laat u de zorg uit handen nemen en maak het reizen niet nodeloos complex. Wij bieden u het gemak van een Nederlandstalige 24-uursdienst voor al uw reisproblemen. Uw reis eindigt voor ons namelijk niet na aankoop van een vliegticket.

Wij hebben ook buiten kantoortijd toegang tot ons computersysteem om uw boeking op te roepen en uw probleem zo snel en vakkundig mogelijk op te lossen. Ook voor nieuwe spoed-reserveringen (vertrek binnen 24 uur) kunt u terecht bij onze 24-uursdienst, zodat wij direct uw electronische ticket kunnen e-mailen naar uw laptop of telefoon.

Hiervoor hoeft u niet allerlei telefoonnummers te onthouden of op te slaan, afhankelijk van uw bestemming. Ook dit maken we gemakkelijk voor u. Wij hebben 1 telefoonnummer voor al uw vragen buiten kantoortijd, 24 uur per dag, 7 dagen per week: